The Adventure Begins:)

Hallo allemaal!


Hierbij dan mijn eerste bericht op mijn reisblog ! Ik ga er dus toch eentje bijhouden, of in ieder geval proberen:P zodat jullie mijn avonturen allemaal op de voet kunnen volgen.


Allemaal super bedankt voor de leuke afscheidsfeestjes, borrel en cadeaus! vond het echt super leuk om met iedereen nog even gezien te hebben en ik ga jullie nog zeker missen de komende tijden.


En voor de mensen die nog niet weten wat mijn reisplannen precies zijn: Ik ga vier maandan backpacken door Azie. Ik begin in Thailand, dan door naar Maleisië, Indonesië, China, en met de Trans Siberië express terug door Rusland.


Morgen vertrek ik al, dus nu snel weer door met het inpakken van mijn backpack en dan op weg naar de witte stranden, blauwe wateren en tropische oerwouden van Thailand! Uiteraard zal ik nog wat uitgebreider verslag doen van al mijn bevindingen en hoop dat jullie het leuk vinden mijn reis blog te lezen!


Doei! X

Reacties

Reacties

Stefan

Hee Jan,
goed idee zo een blog! We gaan het volgen. Hele goeie reis!!!
groetjes uit Delft
Stefan & Rebecca

Feodor

Joo Jan! ben benieuwd naar je avonturen, weinig gepland op een fietstocht de eerste dag na :) zo hoort het echt backpacken! Goede vlucht morgen!

Paul

Veel plezier Jan! En een goede vlucht!

Marieke

En? Al aangekomen? :-D

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!